Повернення та обмін:
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. У документі зазначено таке: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням. >
- парфумерно-косметичні вироби;
- засоби особистої гігієни;
- та інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Ви можете повернути товар якщо:
- отримали товар неналежного якості;
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
- товар не був у вжитку і не має з льодів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну або повернення товару
- Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий шлюб) - надішліть нам на електронну пошту info@profistyle.in.ua з позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно шлюб/дефект, 2) фотографію етикетки та 3) фотографію упаковки.
- Упаковка повинна бути збережена в обов'язково, інакше обмін/повернення товару неможливе.
- Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей
Повернення коштів
Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 3 робочих днів після отримання поверненого товару на склад. обіцянкам та вашим очікуванням.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, залишили поштове відділення або пункт самовивезення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам та вашим очікуванням.